bara något litet

Jag kan inte fatta det. Jag kan inte fatta att det var ett år och en dag sedan som min farfar tog sitt sista andetag. Tiden går alldeles för fort. Det får mig att känna mig stressad. Livet rinner iväg. Men jag måste tänka possivit och se allt jag har framför mig i livet.
Något annat som gör mig stressad är provet imorgon. Har SO-prov i kommunikation och medier. Måste ta ett djupt andetag och fortsätta läsa i min 589 sidors tjocka SO-bok.
Tänkte bara säga en liten hälsning till er alla där ute. GLÖM INTE BORT NUET! Ibland kan allt kännas stressigt och man tänker på allt som kommer att hända. Koppla av dem tankarna och uppskatta nuet. Uppskatta att du faktist lever och har ett bra friskt liv.
tack för mig!


Kommentarer
Postat av: m@

Älsk di! :0)

2009-09-24 @ 12:31:29
Postat av: alicia

så där brukar jag också känna, önskar att tiden kunde lugna ned sig lite... :(

2009-09-25 @ 07:23:07
Postat av: K

Hej, har du tappat bort en plånbok? Jag har hittat en som verkar tillhöra "Jennifer Strömberg" Om det är så, mejla och berätta vad du hade i den, så får du tillbaka den.

2009-10-13 @ 10:17:10
Postat av: Johanna

snälla kan inte du börja blogga igen? =D

2009-10-16 @ 17:50:57
Postat av: m@

Jaaaa ... d e dax för d Nils! :D

Blogga, blogga, blogga ...

2009-10-20 @ 16:34:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0