midsommar på sågaretorp dag 2



ritade med Saras busiga kusin, Alicia.





Vi plockade många blommor så att vi kunde göra kransar och en midsommarstång


Kärlek till folket

nöjd gräsklippsman


midsommarstång och krans.


dans och god mat



Många glada skratt



Partytrickstävling. Den som kunde göra det bästa partytricket vann! Jag tror att jag lade min röst på Jörgen som kan böja in sida underögonfransar med hjälp av att bara spänna ögonen. Annars fick vi se saker som att knäcka näsan, hoppa hopprep med armarna, ta tummen ur led, vissla med tungan och slicka sig på näsan.

Tipsrunda



jordgubbstårta och traktorrace på åkern.

Och mycket mer!

Kommentarer
Postat av: SARA

>FYFAN VAD TASKIGT JENNIFER, DU KAN JU TÄNKA INNAN DU LÄGGER IUT BILDER? FYFAN TA BORTTTT DEN NÄR AGNES HÅLLE RI TÅRTAN, RIKTIGT ELAKT!

2009-06-21 @ 17:22:41
Postat av: Anonym

alltså sluta ignorera mina kommentarer varje gång jag vill att du ska ta bort en bild, jag tar alltid boprt bildr som du vill ta bort. taskigt.

2009-07-10 @ 10:37:29
Postat av: Anonym

jennnifer ge dig då! ta bort den då.

2009-07-29 @ 19:14:29
Postat av: neeen

sååååå! :D vad söt du är! :)

2009-07-30 @ 14:00:48
Postat av: Anonym

du skulle ju ta bort :((((((((((((

2009-08-12 @ 01:53:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0