lyssna på mig

Något av det hemskaste man kan vara med om, tycker jag, är att mista en som står en nära. Jag var på urnsättning i förrgår, farfar, och visst var det jobbigt. Ikväll har jag varit hos några vänner och tittat på lite filmer. Somnade framför tvn men vaknade av att mamma var där och hämtade mig. När vi kommer in på min gata där jag bor, ligger det något på vägen. Mitt hjärta och resten av min kropp stannade upp och jag bara glodde. Jag trodde det var min katt. Men sedan visade det sig att det var en tidning. När jag insåg det "gick jag igång" igen och började att gråta, var så chockad. Blev så fruktansvärt rädd.
Ta hand om er alla! Ni är så himla värdefulla! Ta hand om er!

Kommentarer
Postat av: jannica

jennifer ta hand om dig sötis , ha det bäst i brasilien :D<3

2008-12-14 @ 21:24:13
Postat av: alicia

jag skulle börja gråta om din katt dog :( jag gillar den jättemycket fast jag knappt träffat henne!

2008-12-16 @ 19:49:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0