Praodag tre

idag har jag, Sara, Thea, Elin, Tuva, Erik och Caroline gjort kojor av filtar, solat på en matta, ätit lunch ute och lekt "vad är klockan tiger?". Idag har jag och Sara också varit med knyttarna, en grupp äldre barn. De exprimenterade, lekte lekar, bakade och sprang runt i solen. Det har varit kanonväder och såååå mysigt.
Efter dagis åkte vi hem till Sara och solade på en filt med choklad (från Paris, tror jag) och Julia-tidningar (från tre år tillbaka). Då kom två polacker och flirtade med oss, så vi nästan dog av skratt! Efter ett tag kom Agnes, Saras kusin, också dit. När hon kom så skulle jag och Sara låtsas sova, men jag kunde inte hålla mig av skratt, så det gick inte så bra.
När vi gick in lagade vi pannkisar. Eftersom tjejerna skulle på innebandy och jag hem, visste vi inte hur vi skulle lösa musteriet "att ta oss alla dit på en moppe", för vi vet att man inte åker tre samtidigt. Så Sara skjutsade först hem mig, och sedan tillbaka för att hämta Agnes.
Om en timme ska vi vara uppe i kyrkan på gudstjänst. :)
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0