vem är jag?

hej, så att alla vet så är jag en Jennifer som älskar att vara på varma ställen och vara med mina älskade vänner : )
Mina bästa vänner är Sara och Sophie.
Sara är jag nästan alltid med, och sophie lite mindre. Det är bara för att jag och Sara går i samma skola.

image2
                  Sophie                        Jennifer                             Sara


Idag har jag varit i täby med sophie, sara och Lisa. vi käkade på Donken och åt glass : )
Jag tycker att det är så skönt med lov, och vill inte gå tillbaka till skolan igen sen.. 
Men ibland, eller rätteresagt oftast så är de kul i skolan eftersom att jag är med mina vänner :D
hare bra! image3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0