idag

Jag vaknade klockan halv 2 idag. :D fast jag insåg det inte försän min kompis LIS sa de till mej på telefon.
Jag satte mej som vanligt framför datan ett tag.. sen plattade jag mitt hår och klädde på mej, då var klockan redan 3.  Jag ringde min vän LIS. sen kom hon och mötte mej och vi gick till henne. där åt vi och bestämde oss för att kolla på killarnas fotbollsträning som vi trodde skulle vara på bällstaberg. men när vi kom dit så spelade 91:orna.. så vi åkte hem igen..
Men klockan 8 åkte vi hem till Johan (även kallad riise, eftersom att han heter det i efternamn) och oscar och spelade NHL 03 :D

image5

Efter det så satte vi oss och spelade finn fem fel på hans dator. och sen hade vi piltunering på hans piltavla!
och nu sitter jag här brevid LIS och ska snart gå och kolla på en film. men vilken vet vi inte än..
Men ha de så bra!
Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0