gårdagen

Igår vaknade jag och LIS vid halv 12.Då började jag att städa mitt rum för att vi skulle gå hem till LIS. När jag var klar så gick vi till LIS för att hon skulle fixa ordning sej. Och sedan till centrum för att gå in på nordea och hämta LIS legitimation. Och efter det promenerade vi hem till LIS igen för att kolla om vi kunde få skjuts till cenrum igen av LIS mamma. för att hon skulle endå skjutsa Elin, LIS storesyster till hennes buss till ett volleybolläger. Och det fick vi. Så vi åkte till cenrtum med LIS mamma och handlade och hyrde film. vi hyrde nämligen SAW 3 :O
För när vi kom hem så försökte vi få tag i Oscar och riise för att fråga ifall dom ville kolla på filmen med oss. Och de ville dom så dom var hemma hos Jennifer, så mej, klokan 9.
Filmen var asäcklig. inte läskig utan mest äcklig. men lite läskig var den ju förstoss! Men vi alla överlevde iallafall. För att vi proppade i oss chips och Cola :D

image6

Efter vi kollat klart på filmen spelade vi kort. Vi spelade bubblan och bluffpoker. Klockan 12 ringde riises mamma för att hon skulle hämta dom. så vi följde dom ner till hammarbackskolan. När de satt sig i bilen så vinkade jag  och LIS och sedan skuttade iväg. dom måste trott att vi var helt galna :D
Sen kom vi hem och kollade på hem till midgård och sov : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0