B som är Båt

hej hopp! idag har jag varit i skolan. Skoldagen började med en idrottslektion på hjälmsta då vi spelade fotboll.
Nu sitter jag här hemma och funderar om jag ska börja kolla på min läxa eller om jag ska ta och ringa Dag. Tror jag ska gå hem till honom ikväll, iallafall träffa honom. Jag har precis ätit en stor tallrik med makaroner och fiskpinnar.
Sade jag att jag har kommit på vem jag ska vara utklädd till på min systers studentskiva? Temat är superhjältar och jag ska vara Super mario! Men jag får väl lov att kalla mig själv Super maria, hihi. Bästa jag kunde komma på. Alla andra superhjältinnor är så lättklädda. Så super maria blir nog bra!

ching


Kommentarer
Postat av: alicia

hahaha, fyndigt jennifer ;)

2008-05-07 @ 20:30:08
Postat av: Anonym

hah, super maran ;)

2008-05-07 @ 20:30:51
Postat av: schara

åh, va smart! :D

2008-05-07 @ 22:10:06
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: Maria

Jag är super-maria :/

2008-05-07 @ 22:43:19
URL: http://ghalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0