idagidagidag

Dagen började med en trevlig dag i skolan då vi hade syslöjd som sista lektion. Efter det åkte jag och sara hem till mig och tog sedan bussen ner till Centrum. Där åt vi på China Thai med alla kompisarna: Sophie, Sophie, Elin, Andrea, Amanda, Linnea, Felicia, Lisa, Lisa, Agnes, Emma, Sara och Linda.
Vi hade jättetrevligt. Jag åt gong bau kyckling med två Zingo till.
När vi ätit klart promenerade jag och Lisa hem till mig. Hemma åt hon en isglass medans jag drack hallonsoda. Sen har vi för det mesta bara suttit och drivit med folk inne på msn. Skitkul om jag får säga det själv.
image195
(fotofraf:Jen Bild:playahead i LIS öga, FÖREVIGT)


Kommentarer
Postat av: schara

jätttteschysst att du räknar med alla utom mig

2008-01-26 @ 14:42:57
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: jen

oj, hahhaa.. :$

2008-01-27 @ 09:53:44
Postat av: hanna

jag skulle varit med, men jag var i romme, :)

2008-01-28 @ 12:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0