Ung08 är igång!

igår vaknade jag upp hemma hos Sara. Satte på mig kläderna och drog till synvårdsmottagningen i Täby, för att kolla ifall allt var bra i Saras öga.

När hon var klar, tog ungefär en kvart, gick vi till McDonald's och åt lite. Jag tog två kycklingburgare. Efter det gick vi till tåget, där vi skulle träffa Emma, som gick 11.40 in mot stan. Där ifrån tog vi tunnelbanan till Kungsträdgården. På kungsträdgården klev vi av med tre leenden på läpparna. Ung08-festivalen hade öppnat! Har längtat ett helt år.. Förra året vann ju jag och Sara de dära pärlpaketen.
Årets första aktivitet var i SL-tältet där vi fick tatueringar. Andra ägde rum i tjejzonen där vi gjorde armband.

Armbanden gav vi sedan bort till Christoffer och Ludvig. Efter vi varit vid tjejzonen satte vi oss och sydde klänningar. Man fick ta två plagg och hur mycket applikationer man ville för tjugo kronor.



Där efter plockade vi upp killarna (Adam, Ludvig och Christoffer) och satte oss på BurgerKing. Efter vi varit där gick vi runt och kollade överrallt på Kungsträdgården.




Christoffer vågade möta smågrabbarna i Amerikansk fotboll.


På kvällen åkte vi hem till Viktoria Gormaz, en tjej i konfirmationsgruppen. Där blev vi bjudna på mat, och mös i soffan med alla söta konfisar. Vi kollade på Hairspray och Tjenare Kungen. Klockan elva tog jag och Sara bussen hem. Sedan gick vi hem till mig, med Christoffer också. Han gick hem vid halv tre, och då somnade jag och Sara sött.
ching

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni är så söta ni konfisar.. Umgås så mycket att ni inte tröttnar =)

<3

2008-08-13 @ 13:37:25
URL: http://jeccica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0