pinsamt men kul

haha, vi "mobbade" N2 i min skola för att de hade utbytesstudenter från Tyskland här. Vi hoppades på att vi skulle fånågot mycket bättre, såsom från USA eller England dit vi kunde åka och lära oss språket. Men nej nej.. vi har fått reda på att vi ska få FINSKA utbytesstudenter till oss. hahaha, kul.. vi har mailat med dem och lagt till dem på facebook och nu tog vi precis en bild som vi ska skicka till dem.

Undra varför bilden blir så konstig? Ni är iallafall jättesöta, hihi!

Kommentarer
Postat av: Anonym

D va VÄLDIGT länge sen du skrev nåt ... :(

2010-05-04 @ 20:41:44
Postat av: Johanna

haha, det här är lite random, men jag satt på roslagsbanan då jag overheard några killar prata om dig (96-95:or typ)



"Alltså, Jennifer Strömberg som gick på friskolan förut är helt klart en tio poängare, hon är sååå sjuuuukt snygg!

Skulle verkligen inte banga henne!"



hihi :)

2010-05-12 @ 22:13:38
Postat av: Anonym

haha :) använder du bloglovin ?

I så fall , lust att lägga till varann? (:



alltid kul med nytt och fräscht att läsa! :)



detta säger jag för JAG vill ha nya saker ATT LÄSA :)

samtidigt som det glädjer mig om ni följer mig under tiden, eftersom jag varje dag är inne och uppdaterar bloglovin och läser det som läggs in , så blir jag en trogen läsare som slänger in kommentarer! :)



PopssR'

(om du inte är intresserad, eller gillar detta, så ignorera det bara, så ber jag om ursäkt att jag störde)

2010-07-30 @ 13:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0