"jag sa typ"

idag var vi på bellmanmuséet med klassen. Det var inte så där toppen skoj just där, men vi hade det trevligt i solen väntan på att åka hem. Men vi åkte aldrig hem. Jag, Sara, Madeleine, Melica och Alicia stannade kvar i stan. Vi letade som tokar efter en balklänning till Melica och skor till damerna som passade perfekt till deras önskemål. Det blev en klänning tillslut, men inga skor.
När vi kom hem tittade jag och Melica på Desperate Housewifesavsnittet som vi inte hade sett. Det var spännande! Därefter åt jag Persiskmat och tog sedan bussen till Bällstaberg, där vi tittade på (de sura) flickorna som spelade fotboll. När vi sett klart matchen promenerade vi hem till Madeleine och överaskade henne! Efter lite snack sprang vi till ICA och köpte tuggummin (det var bara en minut kvar tills de stängde). Vi tog bussen hem till Melica och lagade pannkakor (notera att klockan var halv elva då). När vi ätit upp våra goda panncakes med hallon, socker och grädde, gick vi in till Sams (Melicas brors) rum och tog över datastolen för att titta på en mysig rulle. Så, det är precis det vi ska göra nu!

ching

Kommentarer
Postat av: madde

Det var en trevlig överaskning <3

2009-05-16 @ 11:58:07
URL: http://maddekdahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0