det är bara att stå ut

Om fem veckor hoppar jag av glädje! Om fem veckor har jag nämligen gått ut grundskolan! Men nu sitter jag här istället med en hög läxböcker bredvid mig. Nästa vecka har jag massor som ska vara klart som måste göras i helgen. Har No nationella, två spanska nationella, massa dikter som ska skrivas, ett matte nationella, ett No-prov och ett långt So-prov som jag ska prata (tillsammans med Sara och Axel) i tjugo minuter om New Age. Hur ska jag orka?
Nu hade jag tänkt att ta ett bad och relaxaaa lite. Sen ska jag pyssla om mig lite och titta på en bra film inrullad i en skön filt.
ching

Kommentarer
Postat av: amanda

du förstår inte hur avundsjuk jag är på dig, jag vill verkligen gå ur grundskolan och börja gymnasiet. Men ett år kvar =/

PUSS

2009-05-08 @ 16:01:06
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0