min mage ser ut som en dromedarpuckel

Oj vad jag är mätt! Har precis proppat i mig sjuttiåtta kilo mat. Nej, kanske inte så mycket. Men mycket åt jag. Förutom att jag har ätit så har jag tillbringat helgen framför en symaskin. Jag har sytt två kjolar och en sak som min farmor ska få när hon fyller år. Men eftersom min farmor läser mig blogg så tänker jag inte avslöja det förrän om en vecka. Den ena kjolen är en rosa tyllkjol, som min syster ska ha på sig när hon ska vara balettdansös på en studentskiva, och den andra kjolen är en söt liten blommig grej. hihi.


Nu funderar jag över vad jag ska göra ikväll. Jag vill egentligen titta på Beck (som min mamma faktist är med på ikväll, statist), men det vill ingen annan så jag får väl hitta på något annat. Nu tänker jag iallafall lägga mig och vila min tjocka mage.
ching

Kommentarer
Postat av: Amanda

åååh, älskar att sy :)



Och du, hur gick det föresten på din jobintervju? :)

2009-03-01 @ 22:01:26
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Anonym

trevligt! vilken beck film? vilken scen? älskar nämligen beck så är lite nyfiken bara :)

2009-03-02 @ 23:07:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0