idagidagidagidagidagidagidag

idag har jag....
- börjat bygga ett larm, då jag lödat ihop olika saker.
- haft klassråd, då jag fått vetorätt när det gäller skoltröjer.
- åkt till idrotten, då jag såg en bil som blev påkörd av tåget med en människa i. läs om det på aftonbladet.se
- haft idrott, då jag, madde, melica, alicia, petra, jasmine och sofie spelade basket.
- väntat på bussen, då ja, alicia, melica, madde o sara köpte en varsin dricka.
- haft nolektion, då vi tittade på en film som var 12 minuter.
- ätit lunch, då jag åt fem stora tallrikar mat.
- haft solektion, då vi hade nutidskryss i grupp. min grupp vann.
- städat min låda, då jag hittade tusen gamla veckobrev.
- gått in på ica, då jag köpte mig en stor daimstrut.
- promenerat, då alicia gjorde något kul.
- suttit i solen, då jag tog kort med melicas mobil.
- åkt gratis buss, då julia glömde sin väska.
- tagit bussen till centrum, då julia fick sin väska.
- tagit bussen hem, då alicia fick åka gratis buss.
- tittat i en gammal skolkatalog, då jag skämdes för min bild.

Kommentarer
Postat av: Alicia

Hahaha, Julia...



Men der var lite fegt att sätta ett klistermärke över sitt eget ansikte! ;) <3

2009-03-31 @ 19:53:36
Postat av: Jullan

haha tack för att ni är så söta och snälla flickor :)

2009-03-31 @ 21:29:45
Postat av: Alicia

Varsegod ;) men jag kräver lite moppe-skjutsning som tack!

2009-03-31 @ 21:56:19
Postat av: Jullan

haha klart du får aaali ;)

2009-04-01 @ 16:24:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0