helgen går för fort!

Musikalen var jättebra. Lisa fick följa med, för att min farbors tjej inte ville. De var så härligt att se dem! Jag satt nämligen på plats ett, första akten. Den handlade om en fattig tjej som bodde på Londons gator 1900(någonting). Hon säljde blommor och kunde inte prata det engelska språket riktigt, hon hade fel uttal. Men en dag kom en man och slog vad med en annan man att han kunde göra henne till en Lady på sex månader. Få henne att se både vacker ut och tala ordentligt. Den andra mannen sade att han kunde betala hennes lektioner och sade att han slog vad på att han inte skulle klara det. Och så började lektionerna.. 
När musikalen var slut åkte vi hem till farmors kompis och åt middag. Där fanns med mumsigt bröd, paj och morotskaka. Jag blev proppmätt! Senare på kvällen tittade jag på film med Lisa, Jannica, Anton och David. Vi såg "shutter", det var en skräckfilm. Somnade gått framför en annan film efter lite datorsittande och snack med bror min.
Nu vaknade jag för en kvart sedan och ska klä på mig. Om en och en halv timme ska jag ta tåget till Täbykyrkby och titta på fotboll.
ching

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar: jag köpte de på hm, de kostade typ bara en hunka :D

2009-03-22 @ 21:20:56
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0