en juice med många frukter smakar inte godare för det.

nu är jag äntligen inne från kylan och tillbaka från doktorn. Hade svårt att gå rakt på vägen hem, var så snurrig. Jag har haft ont i magen i över en månad. Vet inte vad det är, men jag tror att det skulle kunna vara blindtarmen.
När jag satt där i väntrummet var jag så hungrig så att min mage kurrade lika högt som Toluse. När jag sedan gick in hos doktorn och hon kände på min mage sa hon att jag hade ont i magsäcken. Det var väl antagligen för att jag var hungig som jag sade att det kändes obehagligt när hon tröck där. För när jag sedan kom ut fick jag ont i magen, och det var inte alls på samma ställe. Tror fortfarande att det är blindtarmen.
Nu kom jag iallafall hem och tänkte äta en Gorby's med jucie av apelsin, äpple, päron, cirton, röd druva, ananas, aprikos, banan, mango, guava och röd papaya, nämligen multivitamindryck!
Sedan tänkte jag mysa med katten och göra lite viktiga skolarbeten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0