Blomfjäril, är det ett ord?

idag gick jag, för första gången den här veckan, en hel dag i skolan. Började dagen med en lång svenska lektion på hundra minuter. Då delade min lärare ut våra nationellaprov, som vi fick läsa igenom, sedan skrev jag ner lite regler om hur man skriver en krönika, tidningsartikel och novell. Efter det hade jag bild. Började bildlektionen med att skriva om en bild. På bilden var det ett sterlingkontor med en man framför som går med sina väskor. Man skulle beskriva bilden och skriva vilken känsla man fick genom att studera den noga. Efter bildlektionen hade jag engelska. Då vi fortsatte på vår Yearbook. Efter en lunchpaus slutade jag dagen med en hemkunskapslektion, då vi gick igenom allt som man bör kunna när man ska tvätta. Då fick jag även en liten tatuering av Alicia. Över stod det Blomfjäril.
Efter skolan tog jag bussen till Bällsta och tog tåget in till Stan. Mötte upp mamma på hötorget. Tittade lite i affärerna för att hitta något till min systers pojkvän som fyller år på söndag. Men jag hittade ingenting till honom, hittade däremot två par leggins (som ser ut som jeans) och en sjal till mig själv. Ska åka in och köpa en tröja på tshirt store imorgon till honom tror jag.
Sedan gick vi och tog en hamburgare på McDonald's, och fortsatte sedan att titta lite i stan. När vi var klara tog vi bussen hem och handlade. Vi var inte hemma förrän vid åtta. Tiden går så snabbt när man har roligt!



Ny hobby: Stan med mami

Kommentarer
Postat av: m@

Vilen liten hemsk mamma du har .. ;D

2009-01-22 @ 22:16:59
Postat av: Jennifer Axelina

absolut inte! :) jag tycker hon är gullig.

2009-01-22 @ 22:18:15
URL: http://iens.blogg.se/
Postat av: alicia

Jag missuppfattade visst den där tatuerings-leken litegrann... Om du låter mig prova igen någongång lovar jag att hitta på ett bättre ord ;)

2009-01-23 @ 21:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0