Filmdags

åååh, jag har påbörjat att se på filmen Iron Man idag. Jag tycker att den är så bra! Annars så brukar jag inte tycka om sådana här filmer med mycket action, bomber och krig.. Jag har femtio minuter kvar på den. Ska se färdigt den så fort mamma kommer hem!

Filmen följer en miljardär och vapentillverkare, Tony Stark, som konfronteras med sina forna synder efter att ha blivit skadad av ett av sina egna vapen. Utrustad med en högteknologisk skyddsdräkt blir han Iron Man och börjar bekämpa ondskan över hela världen.
Visst låter det som en skittöntig film... men den är definitivt värd att se!

betyg :☺☺☺☺


Nu ska jag titta på en film som heter The Beach!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0