vilket kanonköp!

Pissväder, tänkte jag när jag gick upp imorse. Men det blev ju bättre senare under dagen!
Skoldagen var rätt trist och seg. Något som var skoj var att jag blev klar med mitt larm som jag gjort på tekniken. Det köt jättehögt!
Efter skolan åkte jag till stan med Jannica. Köpte ett par vita Converse. Har tittat på olika Converse länge nu. Jag har ju ett par svarta men har länge funderat på att köpa några andra. Som tur är så har jag barnstorlek i mina så dom kostar inte lika mycket som vuxenstorlekarna. VuxenConversen brukar kosta sex hundra kronor och barnConversen femhundra. Men så hittade jag några billiga på Footlockers. De kostade bara 350 kronor eftersom de var barnstorlek, men fanns bara i vita. De andra färgerna såldes ut för vanliga priset. Visst var det ett kanonköp?! Men pinsamt att säga vad man har för storlek i sina, för det var bara 33 i de jag köpte. hihi

ching

Kommentarer
Postat av: Annika

33, oj, min lillebror har 35, hihi :)

2009-04-14 @ 21:13:27
URL: http://somannika.blogg.se/
Postat av: Alicia

Jag tycker att det är jääättegulligt med små fötter :)(tycker jag som har stora) Och det blir ju inte sämre om man kan spara pengar på det...

2009-04-15 @ 22:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0