Dagens outfit

Woho! Gick upp runt sju imorse. Åkte och tankade klockan åtta och direkt till skolan. I skolan pratade vi om Peru och dess fattigdom. Det var en tjej som precis hade varit där som pratade om allt..
Sen har jag inte gjort något annorlunda i skolan idag, förutom att ritat ett träd på bilden. På vägen hem åkte jag och Sara på alla roliga gupp och gropar. Efter en kisspaus hemma åkte vi ner till Centrum och träffade Emma. Vi satte oss på Café Biscotti, jag tog en blåbärsmuffin.
Nu är jag hemma hos Sara och ska snart åka hem, äta middag och sedan kolla på SKU som ska spela match ikväll. Min klädsel for today:


Randig "båttröja" från gina
Röda paljettballerinaskor från Spanien, gåva från mormor
Blommigt silverarmband från Mischief
ching

Kommentarer
Postat av: Anonym

gud vilken fin tröja ! :O

2008-09-04 @ 18:17:07
Postat av: jasmine

kommentaren var från mig (A)

2008-09-04 @ 18:17:28
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: jasmine

svar: tack :D

2008-09-04 @ 20:15:51
URL: http://jqsmine.blogg.se/
Postat av: karoline

åh, vi har likadana armband, de är superfint tycker jag :D

2008-09-15 @ 18:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0