ett varmt täcke

Men yeah! Dagen idag har gått lika segt som igår. Måndagar och tisdagar är sämst. För det mesta tillbringar vi skoldagen på en SO-lektion där vi pratar om krig. Sedan har vi haft ca två timmars onödig rast idag, skulle kunna börja två timmar senare eller tidigare istället.
Resten av dagen och kvällen har jag övat på läxorna vi har tills imorgon. Vi har engelskaläxa då vi ska kunna 34 glosor, ha gjort tre sidor i workbooken samt kunna läsa och översätta en sida i boken som handlar om en olycka. Sedan har jag spanskprov imorgon som jag har övat på. På provet ska vi kunna alla länder, huvudstäder och språk i central och sydamerika samt var de ligger någonstans. Så det är mycket att hålla reda på.
Jag har iallafall fått mitt fina garn och beskrivningarna till raggsockorna jag ska göra i slöjden av farmor. De ska bli blåa i alla möjliga nyanser. Fint tror jag :)

Såg en bild på mig och Erica från konfirmationslägret på Gransnäs då vi skulle gå på disco. På discot var det artonårsgränds och man var tvungen att göra sitt eget falsklägg. Man skulle alltså likna en kändis. Erica var Lindsay Lohan (sjukt likt ju) och jag var Amy Winehouse (inte lika likt.. men det är väl tur det?!).


(jag "tappade" frillan lite här, den var högre)

Nu ska jag kolla på en film som börjar på tv..
ching

Kommentarer
Postat av: AG

Du var iallafall typ sådär megasupercpshigaflurgesnygg som Amy! Fina fina Jennifer! :)

2008-09-04 @ 08:44:12
URL: http://dinmama.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0