snacka om fula brillor

Vi lagade köttfärslimpa med ris och kladdkaka till på hk:n. Det blev mooommmmsssigt! Efter hk:n åkte vi till skolan och hade NO, då gick vi igenom gamla saker. Sedan slutade vi! Då åkte jag och Sara hem på moppen i spöregnet. Jag skjutsade hem henne och nu sitter jag här och har precis ätit en banan. Ska äta en glass också! :)

Fulaaaaa!!
Imorse, innan jag åkte till doktorn, tog jag kort på mamma och mms;ade till RIX MorronZoo som har en tävling denna vecka. Tävlingen lyder så här:
Har du Sveriges fulaste glasögon? I så fall, ta en bild och skicka den till RIX MorronZoo så ser Roger, Titti och Gert till att du blir av med dem för all framtid.
Jag tog därför kort på mamma med hennes fulaste glasögon och skrev "Hej Titti, Gert och Roger. Min singelmamma är i stort behov av en ögonoperation då hon går runt i sina fula åttitalsbrillor :) hälsningar dotter Jennifer"
(trots att hon inte använder dem, hihi)

Nu ska jag tillbringa resten av dagen med att pluggaaaaa

ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0