pluggpluggpluggpluggplugg

Helgen hos farmor var mys. Vi hann göra massor av saker. I lördags kväll skjutsade farmor mig och Sara till Sabina där vi var på tjejåttitalsmiddag. Det var kul! Vi kollade på film och sjöng singstar.


De här dagarna i skolan som gått har varit så tråkiga. Somnade på lektionen idag. vad mer kan jag säga? Imorgon har jag ett stort spanskprov och jag orkar verkligen inte! Vi ska ha läst massa texter och ska kunna allt om dem, sen ska vi kunna alla landskap (eller vad det nu är) och deras små "huvudstäder" i Spanien. + att vi ska veta var de ligger.. Och en massa spanskhistoria. Palla liksom!
Imorgon slutar vi tidigare, vi har kompledigt för att klassen orienterade förra veckan. Det är ju positivt iallafall. Sen är det mässa och sku imorgon. Då är det music-night och vi ska sjunga, kul ju!
Nu ska jag fortsätta pluggaaaaaaaa

ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0