Gokväll

Jag kom precis hem. Efter jag hade solat kände jag för att gå hem i den friska luften. När jag gått halvägs hem gick det förbi en gubbe. Han sade "hallå, hallå" (jag hälsade såklart tillbaka) och gick sedan vidare. När jag hade hunnit gå tjugo meter skrek gubben "Ursäkta!". Jag vände mig därför om. Då skrek han "Jag menade Gokväll".
hahahaha, var det nödvändigt? Men jag tänkte bara säga Gokväll på er med!

kvällens schema:
18.40 äta middag
18.50 hänga framför datorn
19.15 göra fruktsallad
19.30 äta fruktsallad framför datorn
20.00 titta på idol, för första gången i år
21.00 Heros på tv
22.00 hänga framför datorn
Soooovaaaa!!!

juste, jag tror jag tänker göra min nya header imorgon. Stå ut! Jag vet att det inte är sommar :)
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0