Är på bra humör

Hej hopp!
Ännu en till skoldag avklarad. Spanskprovet gick bra, skrev in alla länder och dess huvudstäder. Idag tog jag inte moppen till skolan, utan tog bussen istället. Jag märker verkligen hur lat jag har blivit, det är typ jobbigt att åka buss nu. På idrotten hade vi teori om orientering. Nästa onsdag ska ni nämligen orientera. Jag och Sara tänkte göra det tillsammans.
På vägen hem från skolan, på bussen, stoppade jag Alicias tomma tuggummipaket (ett sånt där hårt extrapaket, det nya) i munnen utan att använda händerna. Det var otroligt svårt, men jag klarade det. Tänk de som inte har några armar, måste kännas riktigt obehagligt. Jag uppskattar att allt på mig är som det ska!

ching


Kommentarer
Postat av: alicia

haha, ja det var mycket skickligt gjort! och förhoppningsvis behöver du aldrig känna på livet utan armar.

2008-09-03 @ 18:49:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0