Mums!

Det var jättetrevligt igår. Vi åkte till Kista runt sju-halv åtta. När vi kom dit åt vi och tittade i affärer. Jag åt på Sawadee - ris med kyckling och kinesisk curry. Det var mums! Mami köpte sin mat på ett sallandsstånd där man fick välja själv vad man ville ha i sin sallad. Filmen var också bra, lite pinsam bara. hihi
 
Vi kom hem vid tolv. Då sjöng vi singstar och tittade på morgonsoffan.
Idag vaknade jag klockan halv ett. När farmor kom gick vi ut och gick i en och en halv timme. Sedan åt vi äppelkaka och så plattade jag håret.
Nu tittar vi på film, och snart blir det middag.

ching


Kommentarer
Postat av: Hedvig

fan va härlig relation du verkar ha med din mamma :O hej avundsjuk liksom

2008-10-12 @ 18:52:55
URL: http://tamigtillkarlek.webblogg.se/
Postat av: Jasmine

jag håller med Hedvig. Hej avundsjuk.

2008-10-12 @ 20:45:02
URL: http://jqsmine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0