Packningstime!

Skoldagen gick så snabbt. Vi började klockan nio med svenska som vanligt, då jag presenterade min låt. Efter svenskan hade vi bild. På bilden suddar jag fram ett ansikte. Jag började med att måla blyerts överallt på ett papper och nu suddar jag fram en bild. På engelskan, som var efter bilden och även den sista lektionen, kollade vi på Romeo och Julia (en ganska ny film). Därefter var det lunch. Sedan fick vi gå hem för vi skippade klassrådet idag.
Nu sätter jag igång med att packa inför helgen! Bussen går klockan ett imorgon förmiddag, så jag får en lång och skön sovmorgon imorgon. Ikväll ska jag laga mat, det blir spännande haha. Sen kommer min kusin Josefine hit. Hon ska sova här, för hon ska också med till Gransnäs över helgen.
Vet inte ifall jag har berättat detta men vi har fått ett tema att klä ut oss till något som har med cirkus att göra (på Gransnäs). Jag ska därför klä ut mig till lejon. Så jag måste fixa lite saker till de också. Jag får inte glömma bort att det är OMG-match ikväll heller. aja, nu ska jag packelipacka.
ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0