Magic

Jag har varit och köpt nya linser idag, och nu ser jag perfekt! Det är precis som Magi! Sedan gick jag och min kusin, Josefine, till ip för att titta på OMG-matchen. Men det var inga där, så vi tog bussen hem igen.
Nu sitter jag här och funderar på om jag packat allt tills imorgon. Blir så sur när jag tänker på alla som "drar alla över en kam". Fjortisar har tagit över vissa kläder, så att det plötsligt blivit "fjortiskläder". Det gör mig otroligt sur! man ska ju inte behöva bli kallad fjortis för att man använder ett speciellt klädersplagg. 
 
ching

Kommentarer
Postat av: Jullan

You go Jen! Använd Fjällrävsjackan! Den är asnygg, jag har lixom ett par 96 jeans. Man ska inte behöva skämmas över sina kläder bara för att vissa människor råkar ha likadana

2008-10-03 @ 21:51:59
Postat av: Wille

Så rätt :)

2008-10-08 @ 17:30:12
URL: http://ingen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0