en tur på stan

Lätt skoldag!
När vi kom till skolan fanns det lappar på bordet. På alla lappar stod det ett namn på en elev i klassen, och en uppgift. På min lapp stod det att jag skulle gå till täby kyrkby för att ta kort på täby kyrkbys station. Men eftersom jag var så lat tog jag tåget dit och bussen tillbaka. Vi fick en och en halv timme att utföra våra uppdrag på. Efter det gjorde jag NO-provet. Det gick jättebra! Bättre än jag anat.
Efter skolan åkte jag in till stan och träffade upp mami. Vi köpte massor av nya prylar och åt oss mätta på donken. När vi var klara hämtade vi upp mormor som kom med tåget från Göteborg.
Just nu är Ludvig i Göteborg, saknar honom.
Nu ska jag dusha sen blir det film som gäller!

ching

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0