biokväll

Denna dag har varit en dag som tryckt mig neråt. Jag har inte varit på bra humör alls. Det enda jag har gjort är städat och fixat min garderob. Men kvällen ska vända denna dag uppochner och bli otroligt trevlig istället. Jag ska nämligen på bio tillsammans med min mamma. Myskväll ska det bli.
Kollade bio-topplistan.. På första plats stod det Mamma Mia, men den har vi ju redan sett, så det får bli filmen som står på plats två, Patrik 1,5! Hoppas den är lika bra som jag förväntat mig.

ching

Kommentarer
Postat av: Erika

O, hihi den såg jag också ikväll ;D

Gick du på den som visades 18.30?

I såna fall så var det jag med hästgarvet längst fram ^^

2008-10-11 @ 23:11:02
URL: http://erikki.blogg.se/
Postat av: Jennifer

hihi, va roligt! Men det var jag tyvärr inte. Jag såg på den klockan nio :)

2008-10-11 @ 23:46:32
URL: http://iens.blogg.se/
Postat av: hanna

det vill jag se, vad den bra? :D <3

2008-10-13 @ 17:43:33
Postat av: Hanna

jag såg nyss att du hade skrivit det i andra inlägget :D haha,

2008-10-13 @ 17:45:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0