Valborg 2008

Frågan är "Vad är det för håla vi bor i?"
Som varje år på valborg, regnade det. Så jag gick fram till brasan och värmde mig lite. Då gick det förbi ett tåg med fjortisar, två mega töntiga killar som läspade och tre fulla killar som höll på att ramla in i elden. Det är ju sjukt att det inte finns vanliga människor!
Så Gustavsudde, där jag höll till igår, var inte så lyckad. Men vi hade trevligt ändå. Några bilder:

image507
jag och sari innan regnet kom
image508
Vi stötte på Axel och Axel
image509
Regnet har nu kommit och på bilden ser du Andrea, jag, Maria och Sophie
image510
Sara och majbrasan
image511
Mys
image512
Fyverkerierna kom bakom brasan
image513
Christoffer, linslusen. De andra är Lisa, Johan och Sophie som är tråkiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0