Rosa nagellack

Idag har jag varit inne i stan med mami och mormor. Först satte vi oss på kaféet "kófi" och tog en varsin luchtallrik. Jag åt kycklingfilé med potatisflyftor. Efter lunchen gick vi till Centralen där vi lämnade mormor på tåget till Göteborg.
När sedan jag och mamma var själva i stan, shoppade vi lite. Jag köpte ett par höga, vita shorts från Vila och en orange, vit tunika från Zara.

Tog kort med min mobil idag, på klockan och hur varmt det var. Tyvärr så kan jag inte lägga in bilderna, för jag har ingen sladd till datorn från mobilen. Jag har nämligen fått Saras gamla mobil. En Sony Ericsson w880i tror jag den heter :) hihi. Men det var iallafall:

22 grader klockan 11:22
24 grader klockan 11:26
27 grader klockan 11:36
30 grader klockan 15:40


Själv tycker jag att det låter kanonskönt, och det var det!
Imorgon ska det också vara 30 grader. Då ska jag åka till Gröna Lund, så det ska bli trevligt. Nu sa jag nog kolla på tävä. Vi hörs!
ching

Kommentarer
Postat av: Jullan

jag ska oxå till grönan imorrn :)

2008-05-31 @ 20:23:08
Postat av: Jen

då ses vi där jullis! :D

2008-05-31 @ 20:53:56
URL: http://iens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0