morsdag

image592Imorse vaknade jag upp hemma hos Sara. Innan jag ens hade hunnit säga "luffininggongbong", så hade Sara skjutsat hem mig. Hemma gick jag in till vardagsrummet, där mammsen låg, med frukost på en bricka och en present i handen. Presenten var en vit blus med lila blommor på, jättesöt.
Klockan halv elva, I think, kom Sari och hennes papi och hämtade mig. Vi tog bilen till stan där vi tog en brunch på donken. Andra stoppet var tekniska muséet där vi såg på cino4 bion. Det är en 4D-bio. Vi såg på en film som handlade om trolleri och vetenskap, intressant.
Efter en mellanlandning hemma, åkte vi till Infra City för att se om mobilen som Sara vill ha fanns där. Men det gjorde den inte. 
När jag kom hem klädde jag på mig andra kläder, snabbt. Vi i famlijen åkte sedan iväg och åt på restaurang i Norrtälje. Jag åt kycklingwoooook. Till efterrätt åt jag glass med jordgubbar hemma hos farmor. Super gott!
Nu ska jag platta håret. Vi hörs!

ching


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0