Dagens

Dagens humör: Lite nedåt, men på kvällen gick det upp
Dagens mående: Helt okej, trött mest hela dagen
Dagens borde: Skriva krönikan på datan och göra spanskaläxan
Dagens frisyr: En tofs där bak
Dagens smink: De gammla vanliga
Dagens klädsel: Ett par leggings, ett linne, en tunika och en tjocktröja
Dagens planer: Fotbollsträning och Desperate som jag höll på att glömma! :O
Dagens materiella vill ha: Ett bra läshuvud och en glass med jordgubbar
Dagens längtan: Isabelles studentskiva som är nästa vecka, och min brors födelsedag. Undra varför..
Dagens fundering: Varför jag inte tål salt
Dagens beroende: Mat, som alltid
Dagens låt: Love in this club med Beyonce och Uscher

Dagens superhjälte: ANDY

Kommentarer
Postat av: superandy

ÅH! Jag blir aldrig vald till dagens superhjälte! TACK!

2008-05-07 @ 19:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0