A som är apelsin

Idag har det varit en helt vanlig tisdag. Vakna, skolan, hem, äta, snart ska jag spela fotboll, göra läxorna och sist lägga mig.
I skolan idag började vi på ett nytt kapitel i matten (mer ekvationer) och ett stockholmstema på SO:n. I SO-gruppen kom jag tillsammans med Sara och Filip, vilket jag blev riktigt nöjd över. Jag fick också sitta brevid Sara när Ulla (vår mentor och rektor) bestämde platser.
När jag kom hem idag tog jag en skål med fil och flingor med jordgubbar i. Och nu till "efterrätt" en kokostopp, muuummms.
Fotboll ikväll på flygfältet, känner mig inte direkt taggad, men klart jag går.
image519
känner verkligen hur tråkig min blogg är, lider med dig som läser den!
ching

Kommentarer
Postat av: superandy

Du skrev inte att du skolle kolla på desperate housewives! hoppas du ska det, annars kommer andy bli ledsen!

2008-05-06 @ 20:41:57
Postat av: Jessica

Du har inte tråkig blogg. Tycker den är grym ;)

2008-05-11 @ 10:09:02
URL: http://rufffe.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0