filmdags

Idag var familjen Edström bjudna hem till oss på middag. Alla förutom Marcus kom (saras bror). Vi åt thai, kyckling med ris. Efter maten kom Lisa hem till oss och vi satte oss framför tv:n och kollade på kvällens film som då blev Alvin and the chipmonks. Det är en efterföljare, eller vad jag ska kalla det för, på chipmunkarna jag såg på när jag var liten, fast historien från början. Och de chipmunkar jag såg på var tecknade men nu var de en otecknad film (allt förutom chipmunkarna).

image389

Alla har vi fått oväntade besök, men inget besök slår det Dave fick hem en dag. Han fick besök av tre talande och sjungande ekorrar, Alvin, Simon och Theodore. De nöjde sig inte med ett tillfälligt besök, utan beslöt sig för att stanna. Tillsammans med deras söta små röster och Daves låtskrivning gör det en succé och blir rockstjärnor. Jag tycker den var urgullig och hade roliga skämt! 

betyg :☺☺☺☺☺

Kommentarer
Postat av: Jasmine

svar: hahah , okej :D

2008-03-25 @ 09:57:25
URL: http://www.jqsmine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0