Skolavslutningen

Dagen började med att alarmet på mobilen ringde klockan sex och jag hoppade upp ur sängen. tog på mig min klänning, fixade håret och letade skor. Sedan tog jag bussen till skolan klockan tjugo i åtta. I skolan värmde jag och Nike upp rösterna och övade in våra sånger.

Klockan tio samlades alla elever, lärare och familjemedlemmar i lovisedalsskolans gymnastiksal.

Jag och nike sjöng våra sånger. Den första gick c:a 17000 gånger bättre eftersom vi fnissade och sjöng fel på den andra låten.


Sedan gick vi till klassrummet, tackade lärarna för läsåret och fick våra betyg.


Och efter det, hemma, slog blixten ned och förstörde vårt internet. Därför har jag inte kunnat blogga på några dagar. Men det kanske bara var för att det var fredag den trettonde?

På kvällen åt jag även på restaurang med min mamma. :)


Kommentarer
Postat av: madde

Åh het bild på mig ;)

2008-06-15 @ 11:45:02
Postat av: jagerhult

Guud vilken fiin klänning du hade :)

2008-06-19 @ 20:19:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0