Gröna Lund och en Coca Cola

Hej hopp gummi snopp!
idag var jag på grönan tillsammans med min kompis Sara, mamma, min syster Isabelle, Isabelles pojkvän, min bror Christoffer, Cristoffers kompiar Victor och Petter, en kille som heter Calle och hans son Jesper. hihih, rätt många.
Jag åt Pasta bolognes och drack ca femton miljarder drickor.
Efter Gröna Lund åkte jag, Sara, Saras pojkvän Christoffer (inte min bror, hihi) och en kompis som heter Gustav till skavlöten med mopparna. Där badade Sara och Gustav, men inte jag och christoffer, för vi var alldeles för coola för det.

Här kommer några bilder från dagen:
image601
image602
image603
image604
image605
image606
image607

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0