Gransnäs sommarläger 2 2008

hej alla söta pluttisar! Jag har verkligen haft två underbara veckor på Gransnäs tillsammans med 57 andra härliga konfimander. Vi har haft det så otroligt roligt.
Varje dag har vi lekt lekar, paddlat, solat, varit med på olika sketcher/sett sketcher, haft sportaktiviteter och mest av allt använt våra estetiska sidor (målat, sjungt och så vidare). Jag har sovit i en liten stuga vid namn "Marbäck" med nio vänner. Det kändes verkligen sorgligt att åka ifrån alltihop.
Kommer sakna alla så otroligt mycket!
Under dessa veckor har vi haft olika teman (döden, kärleken, Gud och massa annat), då har vi även gjort massor av saker. När vi hade temat kärlek gick vi på fin middag, typ som en "dejt", där vi åt jordgubbstårta, sen lekte vi flirtlekar och annat. En dag skulle vi ha disco, men på discot var det åldersgräns och alla var tvungna att göra falsklegg, man skulle vara en kändis. Jag klädde därför ut mig till Amy Winehouse och fick vara drågad resten av kvällen. Det var en kille som rakade flinten och var Lasse Kroner, det var sjukt kul!


Kommer aldrig glömma er, vänner!
ching

Kommentarer
Postat av: alicia

gud vad kul det låter, lyllo dig som hamnade i en bra grupp...

2008-08-02 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0