Lördagen den tolfte Juli

aha, nu blev man ensam hemma i tre dagar. Familjen åkte till Göteborg idag. De ska kolla på min bror, han ska spela i Gothiacup. Men på tisdag åker ju jag till Gransnäs så det är lugnt. Egentligen skulle jag vilja följt med, för jag är alltid i Göteborg under Gothia. Men eftersom det krockade med konfirmationslägret valde jag att konfirmera mig istället, för det gör man ju bara en gång. Jag har nästan packat klart allting idag.
Idag stod jag även på drive-in-loppis på Täby galoppfält. Fick sålt en hel del faktiskt. Fyndade även. Jag köpte mig en kjol för fem kronor, ett guldfärgat hjärthalsband för tio och en fin väska för tjugo.
Nu ska jag nog städa lite och sen kolla på en film.

ching

Kommentarer
Postat av: Farmor

Hej Jennifer! Roligt att läsa om dina fynd på

loppisen och att du är ekonomisk och hanlar billigt.

Läste också om att du tyckte om fjärilen som jag

hittade i mina gömmor från 1950-talet.

Ha det så bra på konfirmationslägret.

Kramar

Farmor Farfar Sixten

2008-07-16 @ 14:04:34
Postat av: Erika

Kjolen var ju hur söt som helst!

2008-07-29 @ 23:48:40
URL: http://erikki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0