ny kusin

29 Januari 2008 föddes en flicka, det var min nya kusin. Jag tycker att det kommer att bli så kul att få träffa henne. Igår hämtade min mamma min andra kusin på dagis. Han är heter Magni. Vi lekte hela dagen igår trots att jag hade feber. Idag känner jag mig bättre med fortfarande inte på topp.
Vi har passat Magni både idag och igår eftersom hans föräldrar är på sjukhuset.

Igår frågade jag vad han trodde att bebisen skulle bli för något.
Då sa' han att han trodde att det skulle bli en utan snopp. hihi ^^, och det blev det ju.
Man märker att Magni är glad för att han har fått en lillasyster och det är ju tur :)

image209image210image211

Kommentarer
Postat av: schara

ååh, vad ska hon heta? är hon söt? :)
Kommer du till skolan imorgon jen? :)

2008-01-30 @ 19:44:14
URL: http://scharadenrara.blogg.se
Postat av: jen

dom vet inte vad hon ska heta :)
ja hoppas jag kan komma, men jag ska ju inte till skolan.. utan bowla

2008-01-30 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0