igårigårigår

Igår åt jag och Lisa pannkakor till frukost. Efter det gick vi ner, kollade på film och spelade playstation. När vi tyckte att vi blivit klara gick vi upp och fixade oss. Vi plattade våra hår, bestämde vad vi skulle ha på oss, sminkade oss och gick hem till Lisa. När vi var hemma hos henne var klockan redan 5.
Vi spelade först Chicago och sedan satte vi oss för att äta då lisas mamma hade en gäst där (gästen var min granne) Vi åt god mat, det var kyckling, potatisklyftor och tsatsiki.
Efter maten, runt vid klockan halv åtta gick vi ner till centrum för att hyra film. Men vi hittade ingen bra som vi inte sett så vi gick till ica och köpte glass. Jag åt en daimstrut, såååååååååååååååååå gott.
På vägen hem från centrum skickade Johan ett sms om att han ville vara med oss så vi vände och gick hem till honom som bor i ormsta.
Men såklart så är vi så pinsamma så att vi gick fel när vi skulle gå hem till honom, vi gick förlångt och kunde gå en mil om vi inte kom på det. Det var kallt och ruggit ute men vi klarade oss, vi frös mest om låren och tårna.
När vi äntligen var framme hos Johan, 40 minuter senare, så kollade vi på Harry Potter 2 som gick på tv. Efter det kollade vi på en annan rolig film, som jag inte vet vad den heter. Till filmen drack Johan jaffa, Lisa sockerdricka och jag hallonsoda.
När filmen var slut så spelade jag och Johan fyra i rad. Men inte vilket fyra i rad som helst utan ett i 3D. Jag var helt fascinerad över denna coola grej så jag ville bara spela om och om igen, även fast jag förlorade..
När det var dags för att dra oss hemmåt så kom min mamma och hämtade oss. Hon hade nämligen varit och hämtat min bror och hans kompisar, så hon passade på.
När jag och lisa kom hem kollade vi på film och somnade framför tv:n, jätteskönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0