idagidagidag

hmm.. vaknade vid ett tiden. Väckte Lisa, som sov tillsammans med mig på madrasser, vid halv två med Pizza på sängen. När vi käkat upp, samtidigt som vi kollat på filmen Cast Away, gick vi ned till Centrum. Där tog jag en spruta för Gulsot hepatit B, som inte bara sticktes utan gjorde jääääävlig ont!
Efter doktorbesöket gick vi hem till Lisa och åt middag. Vi åt spagetti med köttfärsås, min favvorit!
Sedan gick vi till Centrum igen för att köpa chíps och munkar, muuuummsssss.. Det var skeeeta gott! När vi kommit hem satte vi oss framför Tv:n och svullade medans vi såg på filmen Systrar i Jeans.

Men nu ska jag fåååå massage och vi ska kolla på ytterligare en film såå..
ching

Kommentarer
Postat av: Maria

åh, hatahatahata sprutor!

2008-02-28 @ 20:17:06
URL: http://ghalet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0