han med jeansjackan

Det finns en fullgubbe som brukar sitta på buss 524 då och då. Han har inte precis några platta kinder utan väldigt buckliga, stinker rök, har alltid på sig sin jeansjacka och oftast (på vintern) sin svarta mössa.
Idag kom han och hans kompis in på bussen. Då sade han med en rolig röst:

Jag är inte ett dugg full, jag är hel nykter.

Jag började med desamma att skratta, för han var ju inte nykter! Sedan satte han sig och sade till sin kompis:

- Jag kommer ihåg när jag knarkade!
- Ja, du pratade som ett jävla småbarn då. Och jag satt och lyssnade på dig
, Sade kompisen och fnissade skitmycket.

Då kollade jag bak och ser honom ha' dragit ned mössan över ögonen. Jag dog nästan av skratt då! Det var så jävla kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0