filmdags

Gud va' jag är trött. Har ont i ryggen och massa andra ställen på kroppen. Nu tänker jag gå och kolla på kvällens film. Och idag är kvällens film Big daddy med Adam Sandler.

 image223 image224

32-årige Sonny Koufax har spenderat största delen av sitt liv med att försöka undvika allt slags ansvar. Men när hans flickvän lämnar honom, för en mycket äldre man, måste Sonny på ett eller annat sätt bevisa att han är redo att bli vuxen. I ett sista desperat försök att imponera på sin tidigare flickvän, adopterar Sonny den femårige Julian. Men flickvännen blir inte imponerad. Inte ett dugg. Och Sonny? Han kan inte bli av med Julian igen.

Började att se på den igår men såg inte klart den för att jag somnade. Men jag kan sätta betyg på det jag såg..

betyg :☺☺☺☺

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0