åhnej jennifer!

Jag bestämde mig för att gå ner och duscha. Gick ner, satte på duschen och känner att jag är kissnödigt. (Konstigt, men man blir alltid kissnödig när man sätter på duschen) Jag gick därför upp igen men lät duschen vara på så att den skulle vara riktigt varm och skön när jag kom tillbaka.
Efter toalettbesöket trippade jag ner för trappan och in till tvättstugan (där duschen står). Då är hela tvättsugan full av vatten. Kranen hade glidigt ,av min starka stråle jag satt på, så att den stod rakt ut från duschen och sprutade. Det var inte så bra.. Skåpet blev vattenfuktat och kläderna blev blöta. Det var tillochmed en centimeter vatten på vissa ställen. Lyckat Jennifer! 

Kommentarer
Postat av: felicia

oobs, haha. kanske inte så smaart (a)

2008-02-12 @ 19:47:21
URL: http://fewlinson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0