en forsta halsning fran mig i Brasillandet.

hej alla dar hemma! Nu sitter jag pa ett internetcafé i Recife, Brasilien. Sitter i ett rum tillsammans med mormor och tjugo killar som spelar World of Workraft! TONTAR
Jag har det kanon. Solar varje dag, trots molnigt vader, och badar i poolen.
Kanner mig som en utlanning var jag an kommer. Om jag ar i sverige sticker jag ut.. och om jag ar har sticker jag ut. Var ska jag vara for att passa in?
Saknar er alla, men det ar tyvarr tre veckor kvar innan ni far se mig i Sverige.
Nagra bilder kan ni iallafall fa se av mig: 

Flygplanet, fran Sao Paulo.

Pa vag till huset.

Snygga jag, forsta dagen.

Brasilianska flaggan med mm

har har jag badat, men jag fick inte ga ut mer an tio meter, for de varnar for hajattacker. Och vi vill val ha en hel jennifer kvar?


Tack for alla gulliga sms mina vanner, ar jattetacksam, men kan tyvarr inte svara pa alla eftersom jag inte har sa mycket pengar. Ville bara onska alla en god jul och tala om for er att jag faktist lever.

Kommentarer
Postat av: m@

Kul att se dig o läsa lite från dig, min Nissi! :)

Me <3 and miss u a lot!

Beijos



2008-12-22 @ 23:35:05
Postat av: schara

åh va mysigt nen! men saknar dig jättemycket.. :(

2008-12-22 @ 23:40:14
URL: http://scharadenrara.blogg.se/
Postat av: Annika

vad bra att du har det bra! :) jag hoppas att resten av resan också blir lika bra! :) hjerta

2008-12-23 @ 00:14:42
URL: http://gulll.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

Hälsa wow-killarna från mig! :O

2008-12-23 @ 22:23:21
Postat av: jannica

saaaknar dig :)

god jul och gott nytt år

manmåste vara positiv så vi ses snart inte så långt kvar :D

<3<3

2008-12-23 @ 22:23:53
Postat av: karoline

åh, det ser ut att vara hur mysigt som helst! Hoppas du har det bra och att vi ses när du kommer hem! <33

2008-12-24 @ 20:20:28
Postat av: Jullan

Saknar dig Jennifer :(

Du får ha ett så gott nytt år och vara jätte brun när du kommer hem :D

2008-12-26 @ 19:25:09
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)

2008-12-26 @ 19:28:11
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0