en lång lördag

Jag började dagen med att städa mitt rum. 



Sedan var jag på tjejmiddag hos min vän Jasmine. Tjejmiddag med jultema. Det var jättemysigt och massa julstämning. När vi kom dit fick vi glögg, julmust och lussebullar. Sedan hjälptes vi åt att hacka grönsaker. Vi åt tacos till middag. Efter middagen tittade vi på en film. Sedan åt vi marängsviss.









Runt tio lämnade Sara, jag, Julia och Jannica Jasmines hus och åkte till tibble för att titta på midnattsvolleybollen. Men det var inte så kul där, så vi åkte hem. Spelade lite texas hold'em och försökte vara vakna.

Gick och lade mig vid fyra och såg how to lose a guy in ten days.


Kommentarer
Postat av: jannca

aaaaa på den sista bilden ser det ut som jag inte har någon arm :O aa är det sant ?

2008-12-07 @ 21:09:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0