MAMMA MIA!

ååh, yes! Jag är typ sjuk.. Har haft ont i huvudet både idag och igår. Igår låg jag hemma ensam och kollade på fyra filmer i mitt rum. Det var inte så kul. Men jag klarade mig.. Åt massor av after8 och tog två sugalvedoner, skitäckliga!
Idag vaknade jag med huvudverk, trots det ställde jag mig ute och krattade tomten (hahah, inte jultomten då, utan trädgården). Vi har sågat ner vårt äppelträd, för att det höll på att falla ihop, och var tvugna att ta bort alla grenar och äpplen som fanns kvar. Efter det åt jag pasta- och kycklingsallad. Direkt efter maten var det dags att byta om. För jag, mamma och Isabelle åkte nämligen in till stan för att kolla på bio. Vi kollade på mamma mia, den var sjukt bra!
Innan bion köpte jag godis. Utan att tänka mig för, slängde jag in massor av godis i påsen. Vilket blev en chock när jag ställde den på vågen och godiset kostade 41 kronor!
Efter bion åkte jag hem, hämtade en varm tröja och åkte till Sabina. Hemma hos Sabina var ungefär en tredjedel av konfirmationsgruppen där. De kollade på film, spelade gitarr, mös och pratade. Trevligt tycker jag. Men eftersom jag kom klockan elva, hann jag bara vara där i en timme. Sedan åkte jag hem med Sara på moppen.
Nu ska jag kolla på en till film.


ching
Ludvig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0